Friday, May 13, 2016

Majlis Tahlil dan Sambutan Hari Ulangtahun UMNO 70 di PWTC

Sambutan Ulangtahun ke 70 YMNO di PWTC bermula jam 6 petang dengan Majlis Tahlil di Surau PWTC yang dihadiri lebih 1,000 terdiri drpd YAB Presiden dan Timbalan Presiden  serta Ahli MKT Ketua ketua Sayap Pemuda dan Wanita juga Wakil wakil UMNO Bahagian.

Seterusnya acara Sambutan dijalankan Jamuan Makan Malam dan Penghargaan Sambutan 70tahun UMNO ditubuhkan. Turut serta Pemimpin pemimpin Parti Komponen Barisan Nasional. Para hadirin yang berjumlah lebih kurang 5,000 di Dewan Merdeka sangar bersemangat dan tidak sabar mendengar kata kata aluan drpd YAB Presiden yang menjurus kepada laungan Hidop UMNO sebanyak 3 kali dan di mulai dengan upacara menaikkan bendera UMNO dan nyanyian Lagu UMNO.

Seterusnya, amanat dan penghargaan serta kasyukuran dengan kejayaan dan kegemilangan UMNO menerajui Malaysia sehingga ke tahap yang membanggakan pada hari ini.

"Kekalkan Roh UMNO sebagaimana ianya diasaskan di tangga Istana Johor 70 tahun yang lalu. Sekarang kita fokus ke atas PRK di K.Kangsar dan Sg. Besar".....bak kata YAB Presiden UMNO di Majlis Sambutan Ulangtahun 70 UMNO di PWTC.

Sambutan disulami dengan Anugerah Sepanjang Hayat UMNO kepada Tan Sri Aziz Setapa dan juga pemotongan Pulut Kuning Ulangtahun ke 70 UMNO.
Majlis tamat pada pukul 11.00 malam dengan membawa  kenangan manis yang tidak mungkin dilupakan sepanjang hayat admin.

Sekian melapurkan dari dari PWTC Kuala Lumpur.

Admin.
Baha Taha
















  

  









No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BNBBC

BNBBC
KLIK UNTUK KE BNBBC.MY

GABUNGAN NGO MALAYSIA - GNGOM